Reguleer bezoekersstromen met onze COVID-19 widgets.

FAQ

Aan de slag met interactieve tickets

We versturen je tickets naar het door jou opgegeven mailadres.

  1. Open de bevestigingsmail op de smartphone die je meeneemt naar het event. 

  2. Klik in de bevestigingsmail op de blauwe button ‘klik hier om je ticket(s) te openen’.

  3. Je ticket wordt geopend in de internetbrowser.

  4. Zet je ticket vast op je beginscherm van je smartphone. Zo hoef je nooit meer te zoeken naar je tickets en ontvang je belangrijke en toffe berichten van het evenement.

  5. Enkele uren voor aanvang verschijnt de toegang barcode in de interactieve ticket.

  6. Je kunt nu zonder problemen naar binnen. Veel plezier!  Let op: open je ticket(s) alleen op je smartphone die je meeneemt. Zo wordt je ticket gekoppeld aan je smartphone om veiligheidsredenen.

 

Je ontvangt geen pdf-ticket meer, want die zijn extreem fraude gevoelig en uitgeprinte tickets zijn milieuvervuilend. Daarom verstrekken wij je toegangsbarcode alleen op je smartphone, waardoor ze veiliger zijn en je allerlei extra voordelen biedt. Zo vind je meteen relevante informatie, exclusieve content en toffe deals in je ticket. 

Nee, dat is niet mogelijk. We vinden dat zonde en milieuvervuilend. Daarom verstrekken we de ticket alleen op je smartphone.

Je kunt je ticket(s) terug vinden in je mailbox. Mogelijk zijn ze in je spambox beland.

Zet de ticket voortaan vast op je homescreen, zodat je direct je tickets bij de hand hebt.

Zet je ticket vast op je startscherm. Dit kan op twee manieren:

Automatisch
De eerste keer dat jij je ticket opent verschijnt een pop-up met ‘zet je ticket vast op je startscherm’. Bevestig deze en je ticket is toegevoegd aan je startscherm.

 Handmatig
–   Ik gebruik chrome

  • Open je ticket in Chrome
  •  Tik rechtsboven op een pictogram met drie stipjes [⁝]
  • Klik op ‘Toevoegen aan startscherm’
  • Klik vervolgens op ‘Toevoegen’
  • Je ticket is nu toegevoegd aan je startscherm

  Ik gebruik Safari

  • Open je ticket in Safari
  • Klik op de ‘share’ button
  • Swipe naar rechts in de menubalk boven ‘Annuleren’
  • Klik op ‘Zet op beginscherm’
  • Klik rechtsboven op ‘voeg toe’
  • Je ticket is nu toegevoegd aan je beginscherm

  Ik gebruik Samsung Internet

  • Open je ticket in Samsung Internet
  • Klik rechtsboven op pictogram ‘vastzetten’ (naast de refresh pictogram)
  • Klik op installeren
  • Je ticket is toegevoegd aan je beginscherm

Je kunt je ticket altijd terugvinden in je mailbox.

Problemen met je ticket

Orderbevestiging
Controleer of je een order bevestiging hebt gekregen. Indien je deze niet hebt ontvangen is er mogelijk iets mis gegaan tijdens het invullen van je gegevens (e-mailadres) Indien er ook geen afschrijvingen zijn geweest bij je bank, dan is er iets mis gegaan tijdens het bestelproces en is je aankoop onvoltooid. Heb je wel een order bevestiging, controleer dan je mailbox nog eens.

Controleer je mailbox
Mogelijk is je bestelling in de spambox terecht gekomen. Kun je hem daar niet in vinden, dan kun je een zoekopdracht doen in je gehele mailbox. Gebruik termen als ‘ticket’, ‘[evenementnaam]’ of op afzender ‘gettin’. 
Mogelijk moet je de mailbox refreshen. Normaal gesproken ontvang je binnen enkele minuten na aankoop je tickets in je mail.

Neem contact met ons op
Kun je ze echt niet terug vinden? Neem dan contact met ons op en houd je ordernummer bij de hand. 

Enkele uren voor aanvang zal je de barcode zien verschijnen in je ticket. Je kunt ook nu je tickets delen en verkopen. Verschijnt je barcode uiterlijk één uur voor aanvang van het evenement niet? Onderneem dan actie:

  • Controleer je internet verbinding
  • Refresh je ticket
  • Sluit alles af en heropen je ticket vanuit je mail of homescreen
  • Herstart je smartphone

Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op en houd je bestelnummer paraat

  • Controleer altijd je opgegeven mailadres voordat je je bestelling bevestigd en afrondt.
  • Doe een zoekopdracht in je spambox (gebruik termen als ticket, [naam evenement])
  • Doe een zoekopdracht op je computer 
  •  Refresh je mail voor nieuwe berichten
  • Controleer je spambox
  • Controleer je verwijderde mails
  • Controleer indien mogelijk op je laptop/tablet o.i.d. of je de mail daar wel op hebt ontvangen. Open de ticket hier niet op.
  • Nog niets? Neem dan contact op met ons
  • Controleer of je (mobiel)verbinding hebt met het internet
  • Open je ticket opnieuw vanuit je mail
  • Refresh je browser meerdere keren
  • Sluit je browser af en open je ticket opnieuw vanuit je mail

Als je ticket niet werkt, helpt het om je browser instellingen op je smartphone te resetten.

In sommige gevallen ontvang je een e-mail dat iemand anders je ticket probeert te gebruiken 

Tickets delen, verkopen en ontvangen

Ja , je kunt iedere ticket afzonderlijk van elkaar delen. Dit doe je door:

  • je ticket te openen op je smartphone
  • Klik op ‘tickets bekijken’
  • Klik op ‘delen’
  • Kies met wie je de ticket wilt delen en je bent klaar.

Ja, je kunt ten alle tijden een ticket annuleren.
je ticket te openen op je smartphone

  • Klik op ‘tickets bekijken’
  • Klik op ‘annuleren’ bij de ticket die je wilt annuleren.
  • Je kunt je ticket weer gebruiken

 

Ja, dit doe je door

  • je ticket te openen op je smartphone
  • Klik op ‘tickets bekijken’
  • Klik op ‘verkopen’
  • Je ontvangt een mail met daarin een PDF waarmee de koper de ticket kan claimen.
  • Je kunt ook direct de PDF op je smartphone openen en delen met de toekomstige eigenaar

(Let op!: dit kun je niet meer annuleren)

Ja, zodra je een ticket verkoopt ontvang je een mail met daarin een PDF om tickets over te dragen. 

Let op!: De PDF zelf is geen ticket!

LET OP!: open alleen tickets (linkjes) van bekenden. Anders loop je het risico dat je slachtoffer wordt van fraude

  • Open de ontvangen ticket link
  • Vul je naam en e-mailadres in. Zorg ervoor dat je een correcte e-mailadres invult. 
  • Accepteer de gewenste cookies en zet je ticket vast op je homescreen
  • Je bent klaar om berichten/notificaties, content te ontvangen en voor het daadwerkelijke evenement

Op de ontvangen PDF staat duidelijk vermeld dat de PDF niet je ticket is.

  • Scan met je smartphone, die je meeneemt naar het evenement, en open de link.
  • Je wordt gevraagd om wat gegevens achter te laten. Deze zijn belangrijk als je om wat voor redenen dan ook tickets kwijt raakt en terug wilt krijgen.
  • Accepteer de gewenste cookies, notificaties en zet de ticket vast op je homescreen.
  • Je bent klaar voor het evenement

Beoordeel altijd zelf hoe veilig het is om een ticket tweedehands te kopen. Twijfel je? meld dit bij ons en ga nooit over tot aankoop 

Meerdere tickets en groepstickets

Je kunt dit eenvoudig oplossen door tickets met je groep te delen.

Privacy

We proberen je privacy zoveel mogelijk te respecteren en vragen niet meer informatie dan nodig. Zo hebben we in ieder geval je mailadres nodig, die je invult tijdens het bestellen. Via dat mailadres ontvang jij je tickets.

Om Gettin optimaal te ervaren maken we gebruik van cookies en kunnen we soms additionele informatie vragen.

Vertel ons iets over je organisatie

We horen graag wat voor een event je gaat organiseren! Gaat het bijvoorbeeld om een festival of om een zakelijk event? Stuur ons geheel vrijblijvend een bericht en wij nemen contact met je op!

Start direct gratis!

Tickets verkopen ínclusief ondersteuning van een eigen account manager? Deel hiernaast de details van je event en wij starten direct je kaartverkoop op! Binnen 12 uur ben je online, waar je maar wilt.

Ons ticketsysteem is 100% gratis en zonder verplichtingen. Je betaalt alleen voor het gebruik van bepaalde widgets in Gettin (onze eigen interactieve web-tickets).