We versturen je tickets naar het door jou opgegeven mailadres.
Open de bevestigingsmail op de smartphone die je meeneemt naar het event.
Klik in de bevestigingsmail op de blauwe button ‘klik hier om je ticket(s) te openen’.
Je ticket wordt geopend in de internetbrowser.
Zet je ticket vast op je beginscherm van je smartphone. Zo hoef je nooit meer te zoeken naar je tickets en ontvang je belangrijke en toffe berichten van het evenement.
Enkele uren voor aanvang verschijnt de toegang barcode in de interactieve ticket.
Je kunt nu zonder problemen naar binnen. Veel plezier! Let op: open je ticket(s) alleen op je smartphone die je meeneemt. Zo wordt je ticket gekoppeld aan je smartphone om veiligheidsredenen.
Je ontvangt geen pdf-ticket meer, want die zijn extreem fraude gevoelig en uitgeprinte tickets zijn milieuvervuilend. Daarom verstrekken wij je toegangsbarcode alleen op je smartphone, waardoor ze veiliger zijn en je allerlei extra voordelen biedt. Zo vind je meteen relevante informatie, exclusieve content en toffe deals in je ticket.
Nee, dat is niet mogelijk. We vinden dat zonde en milieuvervuilend. Daarom verstrekken we de ticket alleen op je smartphone.
Je kunt je ticket(s) terug vinden in je mailbox. Mogelijk zijn ze in je spambox beland.
Zet de ticket voortaan vast op je homescreen, zodat je direct je tickets bij de hand hebt.
Zet je ticket vast op je startscherm. Dit kan op twee manieren:
Automatisch
De eerste keer dat jij je ticket opent verschijnt een pop-up met ‘zet je ticket vast op je startscherm’. Bevestig deze en je ticket is toegevoegd aan je startscherm.
Handmatig
– Ik gebruik chrome
– Ik gebruik Safari
– Ik gebruik Samsung Internet
Je kunt je ticket altijd terugvinden in je mailbox.
Orderbevestiging
Controleer of je een order bevestiging hebt gekregen. Indien je deze niet hebt ontvangen is er mogelijk iets mis gegaan tijdens het invullen van je gegevens (e-mailadres) Indien er ook geen afschrijvingen zijn geweest bij je bank, dan is er iets mis gegaan tijdens het bestelproces en is je aankoop onvoltooid. Heb je wel een order bevestiging, controleer dan je mailbox nog eens.
Controleer je mailbox
Mogelijk is je bestelling in de spambox terecht gekomen. Kun je hem daar niet in vinden, dan kun je een zoekopdracht doen in je gehele mailbox. Gebruik termen als ‘ticket’, ‘[evenementnaam]’ of op afzender ‘gettin’.
Mogelijk moet je de mailbox refreshen. Normaal gesproken ontvang je binnen enkele minuten na aankoop je tickets in je mail.
Neem contact met ons op
Kun je ze echt niet terug vinden? Neem dan contact met ons op en houd je ordernummer bij de hand.
Enkele uren voor aanvang zal je de barcode zien verschijnen in je ticket. Je kunt ook nu je tickets delen en verkopen. Verschijnt je barcode uiterlijk één uur voor aanvang van het evenement niet? Onderneem dan actie:
Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op en houd je bestelnummer paraat
Als je ticket niet werkt, helpt het om je browser instellingen op je smartphone te resetten.
In sommige gevallen ontvang je een e-mail dat iemand anders je ticket probeert te gebruiken
Ja , je kunt iedere ticket afzonderlijk van elkaar delen. Dit doe je door:
Ja, je kunt ten alle tijden een ticket annuleren.
je ticket te openen op je smartphone
Ja, dit doe je door
(Let op!: dit kun je niet meer annuleren)
Ja, zodra je een ticket verkoopt ontvang je een mail met daarin een PDF om tickets over te dragen.
Let op!: De PDF zelf is geen ticket!
LET OP!: open alleen tickets (linkjes) van bekenden. Anders loop je het risico dat je slachtoffer wordt van fraude
Op de ontvangen PDF staat duidelijk vermeld dat de PDF niet je ticket is.
Beoordeel altijd zelf hoe veilig het is om een ticket tweedehands te kopen. Twijfel je? meld dit bij ons en ga nooit over tot aankoop
Je kunt dit eenvoudig oplossen door tickets met je groep te delen.
We proberen je privacy zoveel mogelijk te respecteren en vragen niet meer informatie dan nodig. Zo hebben we in ieder geval je mailadres nodig, die je invult tijdens het bestellen. Via dat mailadres ontvang jij je tickets.
Om Gettin optimaal te ervaren maken we gebruik van cookies en kunnen we soms additionele informatie vragen.
We horen graag wat voor een event je gaat organiseren! Gaat het bijvoorbeeld om een festival of om een zakelijk event? Stuur ons geheel vrijblijvend een bericht en wij nemen contact met je op!
Tickets verkopen ínclusief ondersteuning van een eigen account manager? Deel hiernaast de details van je event en wij starten direct je kaartverkoop op! Binnen 12 uur ben je online, waar je maar wilt.
Ons ticketsysteem is 100% gratis en zonder verplichtingen. Je betaalt alleen voor het gebruik van bepaalde widgets in Gettin (onze eigen interactieve web-tickets).